This is the brand new start.

Återigen är jag tillbaka med mina blogginlägg. Jag fick en känsla av att det är dags nu. På riktigt.
Sommaren är snart slut och det är dags att återgå till de vanliga dagliga måstena och rutinerna.
För min del betyder det alltså att starta andra terminen som Arbetsterapeut på Universitetet. Den här terminen ska vi läsa väldigt mycket vetenskaplig teori och anatomi, vilket kommer bli sjuukt jobbigt! särskilt eftersom att vi inte har någon praktik den här terminen heller.. 
Utöver mitt pluggande så ska jag även kombinera jobb i den gamle kiosken, och träning.
 
Det är det jag vill fokusera mest på i bloggen. Just träningen! behöver få lite extra tryck och pepp för att kunna utvecklas och komma in i den rutinen igen. Den 16 ska jag skaffa mitt gymkort igen efter att ha haft ett uppehåll på 6 månader.. 
Men jag är såå taggad på att komma igång igen.
 
Så det blir alltså massor av plugg blandat med träning, festande och jobbande. 
But hopefully I will survive this semester too! 
 
Puss
 
Fia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0