Håhå! ett litet inlägg minsann

Det är oförlåtligt.
Ett inlägg där det står att "Nu fasen! nu kör vi.. bloggen är på G" och sen händer inte ett skit.

I am väry såry.
Men det är väl av olika anledningar. Bloggtorka, ingen riktigt bra kamera man kan fota stuff med (ellerjo, men det är för stor och klumpig och endast duglig till att fota blommor och fjärilar med. Egobilder är helt hopplöst)

MEN! nu har undret skett.
Jag hittade mitt minneskort till min aningen mindre kamera.
OCH jag har dessutom kommit fram till att det är nyttigt att blogga. Iallafall om värdiga saker. Och just nu håller jag på att träna(och förmodligen äta samma kost) som en häst.
Jag jobbar på, jag planerar att söka in till lärarprogrammet. Så om inte när, skulle det vara värt att faktiskt visa lite action i bloggen but now??

Så nu satan i gatan ska här bli nerkluddat med massa träningsnyttigheter, kost, och planer inför framtiden!
Fuck yeah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0