Blogg uppdatering!

Är det skamligt?
Jag fick nån rejäl sjukdom och så dog hela bloggen! vaärgrejen??
Kan iallafall säga att den där förkyldningen är rättså över nu. Och lusten för att blogga smyger sig på lite ibland.
Så jag ska försöka fixa lite uppdateringar här ibland.

Livet flyter på som det ska! Inga extrema händelser, mer än att jag fortfarande jobbar i kiosken. Funderar på vad jag ska läsa till hösten. Och gymmar på rätt bra nu!
Livet är på topppp :)

Fast
sånt kanske är rätt trist att höra? man vill väl höra om allt krångel och knas som pågår haha.

Well,
Vi har sålt våran sommarstuga. Det är faktiskt rättså kämpigt att tänka sig att vi aldrig mer kommer fira midsommar där, eller alla kvällspromenader ner till sjön och ta ett mysigt sommarbad. Sadfaace!
Men sånt är livet va?
Ups and downs..

Mer uppdateringar kommer sen! pusse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0