Fortfarande sjuk.

Herregud va den här dagen känts som en evighet. Brukar väl ioförsig bli så när man är sjuk. Liksom, vad har jag gjort? Sovit, kollat film, ätit lite (känner förövrigt ingen smak alls, inte ens domdär superstarka vicksblå smakar nått.. kul!) kollat mer film, sovit lite. Fick besök av en viss person som kom med tröst godis ;) haha.

Sen har jag säkert fått i mig flera liter té med honung. Sååå. Spännande dag va? haha

Imorgon ska jag vara frisk. Eller ja, även om jag inte är det så får jag stå ut. Ska nämligen jobba 10-15, sen är det litet släkt partaj för mamma efter 16. Och sen jobb igen på söndag. Så inget ligga i sängen hela dagen och tycka synd om sig själv längre. Nehe!

Åh, tack gud för att människan uppfann otrivin menthol nässpray. Vad skulle jag göra annars!



Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0